close

You can call me artist

You can call me idol

아님 어떤 다른 뭐라 해도 不是 隨你叫任何其他的

阿您 歐東 大冷 莫拉 嘿兜

I don't care

I'm proud of it

자유롭네 我很自由

南 加yu嘍內

No more irony

나는 항상 나였기에 因為我只是我

那能 夯桑 那由gi欸

손가락질 , 나는 전혀 신경 쓰지 않네 嘲笑指責我 我全然不會上心

宋嘎拉基 嘿 那能 揪妞 心gyong 色基 安內

나를 욕하는 너의 이유가 뭐든 간에 辱罵我的你 不管是因為什麼理由

那了 yu卡能 no耶 可 一yu嘎 莫等 嘎內

I know what I am

I know what I want

I never gon' change

I never gon' trade

(Trade off)

어쩌고 저쩌고 떠들어대셔 如此這般吵吵鬧鬧

莫  歐揪勾 揪揪勾  兜的嘍得休

I do what I do, 그니까 너나 잘하셔 我做我自己的 你就管好你自己吧

I do what I do, 可尼嘎 neon no那 加拉休

You can' t stop me lovin' myself

얼쑤 좋다 哎嗨 好棒

歐蘇 揪大

You can' t stop me lovin' myself

지화자 좋다 哎嗨喲 真好

基花加 揪大

You can' t stop me lovin' myself

OHOHOHOH

OHOHOHOHOHOH

OHOHOHOH

덩기덕 쿵더러러

東gi兜 坤兜嘍嘍

얼쑤 哎嗨

歐蘇

OHOHOHOH

OHOHOHOHOHOH

OHOHOHOH

덩기덕 쿵더러러

東gi兜 坤兜嘍嘍

얼쑤 哎嗨

歐蘇

Face off 마치 오우삼, ay 變臉彷彿吳宇森

Face off 罵七 歐嗚桑 ay

Top star with that spotlight, ay

때론 슈퍼히어로가 偶爾化身超人

得龍 咻坡hi歐嘍嘎 堆

돌려대 너의 Anpanman 轉身就變為你的麵包超人

兜留得 no耶   Anpanman

24시간이 적지 24小時太短暫了

24西甘尼 揪基

헷갈림, 내겐 사치 會弄混的 對我而言太奢侈

嘿該林 內gen 撒七

I do my thang

I love myself

I love myself, I love my fans

Love my dance and my what

속안엔 백명의 내가 있어 我心中有數十數百名我自己

內 搜甘nen 謬 西 謬 貝謬內 內嘎 一搜

오늘 다른 맞이해 今日也迎接不同的自己

歐呢 兜 大冷 那 罵基嘿

어차피 전부 나이기에 反正橫豎都是我自己

歐洽批 冏不 大 那一gi欸

고민보다는 달리네 比起煩惱 不如奔跑吧

勾民波大能 gyang 代力內

Runnin' man

Runnin' man

Runnin' man

어쩌고 저쩌고 떠들어대셔 如此這般吵吵鬧鬧

莫  歐揪勾 揪揪勾  兜的嘍得休

I do what I do, 그니까 너나 잘하셔 我做我自己的 你就管好你自己吧

I do what I do, 可尼嘎 neon no那 加拉休

You can' t stop me lovin' myself

얼쑤 좋다 哎嗨 好棒

歐蘇 揪大

You can' t stop me lovin' myself

지화자 좋다 哎嗨喲 真好

基花加 揪大

You can' t stop me lovin' myself

OHOHOHOH

OHOHOHOHOHOH

OHOHOHOH

덩기덕 쿵더러러

東gi兜 坤兜嘍嘍

얼쑤 哎嗨

歐蘇

OHOHOHOH

OHOHOHOHOHOH

OHOHOHOH

덩기덕 쿵더러러

東gi兜 坤兜嘍嘍

얼쑤 哎嗨

歐蘇

I'm so fine wherever I go

가끔 멀리 돌아가도 即使偶爾走遠路也沒關係

嘎更 莫力    兜拉嘎兜

It's okay, I'm in love with my-my myself

It's okay, 순간 행복해 我此刻很幸福

It's okay, 南 一 孫甘 hen波ke

얼쑤 좋다 哎嗨 好棒

歐蘇 揪大

You can't stop me lovin' myself

지화자 좋다 哎嗨喲 真好

基花加 揪大

You can't stop me lovin' myself

OHOHOHOH

OHOHOHOHOHOH

OHOHOHOH

덩기덕 쿵더러러

東gi兜 坤兜嘍嘍

얼쑤 哎嗨

歐蘇

OHOHOHOH

OHOHOHOHOHOH

OHOHOHOH

덩기덕 쿵더러러

東gi兜 坤兜嘍嘍

얼쑤 哎嗨

歐蘇

 

 

 

 

 

 

※中韓歌詞來自:   https://music.163.com/#/song?id=1303027537

 

arrow
arrow
    文章標籤
    BTS
    全站熱搜

    Jhen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()