Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

년이나 곁에 있어줘서 三年以來待在我身邊

桑 謬一那  一 gyo te  一搜揪搜

고마워 真的很感謝

嗆 勾罵我

Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

언제나 곁에 있어줄게 無論何時我都會在你身邊

翁接那 尼  gyo te  一搜揪給

Don't worry bout a thing

My love

I know (I know )

앞에 깔린 레드카펫은 鋪在我面前的這紅地毯

內 阿沛 嘎林 一 re督卡沛僧

사랑하는 누군가의 피눈물 是某個愛我的人的血淚

那 撒朗哈能 努古嘎欸 皮努目

아마 그래서 빨간 건가봐 我想這就為什麼是紅的吧

阿罵 各雷搜 拜剛 公嘎巴

I know (I know )

내게 머무른 너의 눈빛은 那天我停留在你的目光

各 那  內給 莫目冷 no耶 努逼七

세상 무엇도 대신할 없는 那些世上無法取代的

se桑 各 目歐兜 得心哈  蘇 歐能

너와 나만이 나눠가진 조각 是只有你我之間分享的碎片

no哇  那罵尼  南我嘎今  揪嘎

(Say to me)

If you love me

(Tell me)

If you're same with me

고마운 나의 사람들에게 對於我所感謝的人們

勾罵溫  那耶  撒朗督雷給

유일하게 있는 唯一能做的事

you一哈給   哈  蘇  一能  公

(Sing for you)

Say I love you

(Tell you)

That I love you too

마음을 다해 불러볼게 我將用盡全心去唱

歐  罵嗯目  大嘿  不嘍波給

목소리가 들린다면 如果你聽得見的聲音

內 莫搜力嘎  督林大謬

Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

년이나 곁에 있어줘서 三年以來待在我身邊

桑 謬一那  一 gyo te  一搜揪搜

고마워 真的很感謝

嗆 勾罵我

Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

언제나 곁에 있어줄게 無論何時我都會在你身邊

翁接那 尼  gyo te  一搜揪給

Don't worry bout a thing

My love

Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

년이나 곁에 있어줘서 三年以來待在我身邊

桑 謬一那  一 gyo te  一搜揪搜

고마워 真的很感謝

嗆 勾罵我

Know you love me girl

So that I love you

Know you love me boy

So that I love you

언제나 곁에 있어줄게 無論何時我都會在你身邊

翁接那 尼  gyo te  一搜揪給

Don't worry bout a thing

My love

 

arrow
arrow
    文章標籤
    BTS
    全站熱搜

    Jhen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()