우리는 꿈을 꾸는 소녀들 我們是懷抱著夢想的少女們

嗚力能 古目 古能 搜妞督 

너와 꿈을 나눌 순간 你和我分享夢想的這一瞬間

no哇 那 古目 那努  一 孫甘

달콤한 너를 향한 向著甜蜜的你

代扣曼 no嚕 hyang含

Shining light 너만의  Shining light 只有你的日子

Shining light no罵能 那

Hey! Baby, show you my paradise

땜에 내가 정말 이상해 因為你我變得很奇怪

no 得妹 內嘎 冏麥 一桑嘿

가슴이 두근두근 뛰잖아 心臟撲通撲通跳不停

嘎蘇咪 督更督更 dwi加那

터질 같아 심쿵심쿵 像要爆炸一樣激動不已

偷基 勾 嘎他 心昆心昆

너를 보는 看著你的日子

no嚕 波能 那

Hey! Feel me. Show you my secret, boy

Can you feel me

나를 느껴봐요 請感受我

那嚕 努gyo巴由

Can you touch me

나를 붙잡아줘 請抓住我

那嚕 不加巴揪

Can you hold me

나를 안아줘 請抱緊我

那嚕 勾 阿那揪

I want you pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me, pick me

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me, pick me

I want you pick me up!

오늘을 놓치지마 Tell me now 不要錯過今天

歐能冷 no七基罵 Tell me now 

너와 비밀을 나눌 시간 你和我分享秘密的時間

no哇 那 逼咪嚕 那嚕 西甘

지금이 아니면 어디로 갈지 몰라 如果不是現在我將不知道何去何從

基更咪 阿尼謬 那 歐低嘍 該基 莫拉

Hey! Baby, show you my paradise

보면 마음이 두근대 看到你 我的心臟就跳個不停

no 波謬 內 罵嗯咪 督更得

너에게 눈빛을 찡끗해 望著你 我朝你擠了擠眼

no欸給 南 努逼七 今古得

솜사탕처럼 부푼 마음을 알아줘 請了解我 如同被棉花糖填滿的心

宋撒旦求龍 不噴 內 罵嗯悶 阿拉揪

Hey! Feel me. Show you my secret, boy

Can you feel me

나를 느껴봐요 請感受我

那嚕 努gyo巴由

Can you touch me

나를 붙잡아줘 請抓住我

那嚕 不加巴揪

Can you hold me

나를 안아줘 請抱緊我

那嚕 勾 阿那揪

I want you pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me, pick me

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me up

Pick me, pick me, pick me, pick me

I want you pick me up!

arrow
arrow
    文章標籤
    Produce 101
    全站熱搜

    Jhen 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()